نحوه متصل کردن ونیر به دندان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 دی 1400
بازدید : 240
نویسنده : mozhgan

به طور معمول ارتودنتیست پس از اینکه قالب دندان های شما را تهیه کرد آن را به دندان سازی می‌فرستد. تا از روی قالب، ونیرهای متناسب با سایز دندان شما ساخته شوند. حدود 1 تا 2 هفته طول می‌کشید که ونیرهای مخصوص شما ساخته شده و به دست دندانپزشک شما برسد.

پس از آنکه ونیر دندان آماده شد، شما باید برای ارزیابی بیشتر به نزد دندانپزشک خود بروید. در این قرار ملاقات، دندانپزشک شما تناسب، شکل و هماهنگی رنگ لمینت ها را ارزیابی می‌کند تا مطمئن شود که آیا آنها برای شما مناسب هستند یا خیر.

پس از ارزیابی کلی لمینت، دندانپزشک دندان‌های شما را کاملاً تمیز می‌کند. روند تمیز کردن دندان ها توسط دندانپزشک بسیار بسیار مهم است زیرا دندانپزشک نمیخواهد باکتری و یا مواد دیگری زیر ونیرها به دام بی‌افتند و باعث بروز عفونت و فرسودگی دندان ها شوند.

بیشتربخوانید... اهمیت فلوراید در دندانپزشکی کودکان

پس از تمیز کردن دندان ها، متخصص ارتودنسی با دقت بخشی از ضخامت مینای دندان ها را می‌تراشد. تراش مینا باعث می‌شود چسباندن ونیرها به دندان ها راحت تر صورت بگیرد.

سپس دندانپزشک شما به کمک یک سیمان مخصوص دندان، برای اتصال لمینت به دندان شما استفاده می‌کند. متخصصین در این بخش، از نور ماوراء بنفش برای سفت شدن سریع این سیمان استفاده می کنند، و به محض اینکه از مطب خارج شوید، لبخند جدید شما آماده بهره برداری خواهد بود!

جلسه اتصال ونیر به دندان ها به طور معمول تنها 2 ساعت طول خواهد کشید و اگر از بیحسی موضعی برای پیشبرد پروسه استفاده شود، می‌توان انتظار داشت که 30 دقیقه دیگر در مطب حضور داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر خدمات دندانپزشکی ( دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی بارداری ، ایمپلنت دندان ، دندانپزشکترمیمی و زیبایی و...) می توانید به مجله تخصصی دندانپزشکی ما مراجعه کنید.

رفرنس

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com